KLANTENSERVICE - OUI.online
16624
page-template-default,page,page-id-16624,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-theme-ver-7.6.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

KLANTENSERVICE

BESTELLEN

1. Je zoekt een artikel uit en kiest eventueel de gewenste maat, kleur en het aantal.

 

2. Via het icoontje ‘winkelwagen’ plaats je het artikel in je winkelwagen.

 

3. Als je klaar bent met winkelen, klik je op de winkelwagen rechts bovenin het menu. Vervolgens krijg je een overzicht van je bestelling te zien, waarin je de artikelen desgewenst nog kunt wijzigen.

 

4. Vul je adresgegevens in, kies je bank waarbij je je betaling wil doen en rond de bestelling af.

 

5. Na het doorlopen van alle stappen van het bestelproces en afronden van je betaling, ontvang je een bevestiging van je bestelling per mail.

 

6. Mocht je een mail niet ontvangen, controleer dan je spambox. Sommige mail servers blokkeren automatische mails. Kun je de mail alsnog niet vinden? Neem dan contact met ons op via info@oui-online.nl.

Verzenden en Retourneren

VERZENDKOSTEN

Voor bestellingen in Nederland vanaf €100,- geldt gratis verzending. Ook meubeltransport is gratis (tot aan de deur, begane grond).

Voor bestellingen onder de €100,- gelden de gebruikelijke TNT-posttarieven, namelijk €6,95. De exacte kosten, inclusief de verzendkosten, worden vóór de definitieve bestelling kenbaar gemaakt.

 

Zodra wij de betaling via iDeal ontvangen hebben sturen wij de bestelling naar je op. Wij streven ernaar de bestelling binnen 7 werkdagen te verzenden met PostNL.

Mocht het bestelde om welke reden dan ook niet leverbaar zijn, dan wordt je  hiervan binnen uiterlijk 5 werkdagen op de hoogte gesteld. Je bent gerechtigd om aan te geven of je wil wachten, dan wel de bestelling ongedaan wil maken, tenzij hierover tussen jou en OUI.online een andere overeenkomst is afgesloten.

RETOURZENDING

Wil je iets retourneren? Dat is geen probleem!

Je hebt het recht om een product, na ontvangst, binnen 14 dagen in de originele verpakking en zonder enige gebruiksschade op eigen kosten, retour te zenden.

 

1. Stuur een mail naar info@oui-online.nl met de vermelding van je pakbonnummer en de artikelen die je terug wilt sturen.

 

2. Vermeld of je het artikel wil retourneren of ruilen.

 

3. Zodra wij jouw retourpakket ontvangen en gecontroleerd hebben, krijg je van ons een mail met een retournummer.

 

4. Retouren worden binnen 5 tot 10 werkdagen verwerkt. Je ontvangt je geld binnen deze termijn op je rekening.

 

5. We adviseren je om het verzendbewijs te bewaren.

 

Let op! Bij aanwijzing of vermoeden van privé of commercieel gebruik (foto’s, styling) van onze producten, zal de retourzending afgewezen worden.

GARANTIE

Controleer na ontvangst altijd je bestelling en laat het ons weten wanneer je je bestelling beschadigd of incompleet ontvangen hebt. Geef je melding binnen 24 uur na ontvangst van je bestelling aan ons door via info@oui-online.nl.

Schade door eigen gebruik, vervoer of montage valt niet onder de garantie. Voor al onze producten geldt een garantietermijn die door onze leverancier wordt aangehouden. Voor het retourneren van beschadigde ontvangen artikelen is de werkwijze hetzelfde als retourneren (zie Retourneren).

Na goedkeuring van uw klacht wordt het artikel gerepareerd of vervangen. Als het niet mogelijk is om het artikel te repareren of vervangen, wordt het aankoopbedrag op je rekening teruggestort.